DSB MC 651

Anvendelse:
Lille hyggelig motorvogn som blev bygget til de mindre sidebaner hos DSB, motorvognen blev udsat for Schalburgtage og Bombesprængt 13/3-45 ved Risskov herefter genopbygget i fyrretræ, da motorvognen var overflødig hos DSB valgte VaGJ købe den i 1956 og kørte med motorvognen indtil 1972 hvor østsjællandske jernbaneklub købte vognen som det første tog i østsjællandske jernbaneklub. Hvor den kører fast sammen med klubbens Cy vogn og klubbens anden triangel NPMB M7

Bygget i 1928 af Triangel i Odense
Byggenummer 1199
Motor: 1 stk. 6 cylinderet Leyland 150 hk.
Maks Hastighed 70 km/t
Vægt 16.7 tons
Antal siddepladser 37
Tidligere ejere
DSB MF 53 omlitreret til MF 633 i 1941 og ombygget igen 1950 til MC 651(1928-1956)
Varde Grindsted Jernbane (1956-1972
Placeret i Køge

Næstved Præstø Mern Banen M 7

Anvendelse
Bygget til Præstøbanen med førerrum i begge ender så man slap for omløb på endestationerne fungerede både som da banen lukkede i 1961 solgtes vognen til Østsjællandske Jernbaneselskab som omdøbte vognen til ØSJS M3 solgt i 1978 til ØSJK betalt af sparekassen SDS. Motorvognen køre fast sammen med MC 651 og CY 4644, i ny og næ får motorvognen lov at komme ud og kører alene ligesom i gamle dage på Præstøbanen.

Bygget i 1932 af Triangel i Odense
Byggenummer 1340
Motor: 1 stk. 6 cylinderet Leyland 150 hk.
Maks Hastighed 70 km/t
Vægt 19.2 tons
Antal siddepladser 38 + 2 klapsæder
Tidligere ejere
NPMB M7 1932-1961
ØSJS M3 1961-1978
Placeret i Køge